2010. aug. 7.

Egyébként ...

... a legjobbat még nem is mondtam.
Szombat a mosónap, mehetek mosni. Válogatom a szennyest, pakolom ki a nadrágzsebeimet és egy papírra akadtam. Ezen pedig a svájci himnusz szövege volt. És úgy került hozzám, hogy aug.1-én (= aug. 20.) a politikai beszédek és a zenélés után, de még a tüzijáték előtt volt himnusz éneklés is. Mondom én, hogy tiszta aug.20. De ami a legjobb, a felállított óriási sörsátorban (kb. 500 embör) a himnusz előtt gyorsan körbejártak a pincérek és mindenkinek a kezébe nyomtak egy papírt, rajta a himnusz szövegével. Nehogy már megessen velünk az a csúfság mint szegény Király Lindával.
Nos okulásképpen íme a himnusz.


Amúgy a mellettem lévő padnál a franciák nem álltak fel. No comment...

1 megjegyzés:

greta írta...

Azért osztották ki a himnusz szövegét, emrt itt az iskolában nem kötelező tananyag, kötelezően szinte csak a férfiak tanulják a katonaságnál a himnuszt és nem is játszák annyit évközben, mint Magyarországon a magyart.